Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Pani obslugujaca mnie nie udzielila mi wyplaty gotowki. pomimo okazania dowodu osobistego (!). Chcialbym nadmienic, ze jestem zalozycielem rachunku, z ktorego chcialem dokonac wyplaty. Odeslala mnie do oddzialu w Krakowie, gdzie zalozylem konto. Poprosilem ja o telefoniczny kontakt z kierowniczka oddzialu krakowskiego, odmowila, podajac jedynie godziny otwarcia placowki do ktorej mnie odeslala. W tym samym dniu, dowiedzialem sie, ze moja podroz do Krakowa byla zbyteczna. Pani okazala sie bardzo nieprofesjonalna obsluga klienta, zakrawajaca na zbywanie i spychologie. Pierwszy raz odeslano mnie z kwitkiem, a mialem dotychczas bardzo dobre zdanie o BPH. Nie polecam kontaktu w wielickiej placowce, chyba ze ktos lubi klimaty rodem z PRL-u.
Data utworzenia: 11 września 2013, IP: 62.89.96.86