Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Byłam w oddziale 27.03.2013 ok.16-tej (moim problemem było pobieranie z karty płatniczej podwójnej wartości rachunku). Po ok. 40 min. oczekiwania dostałam się do stanowiska młodego mężczyzny, który "z łaski" sygnalizował postawą i podejściem do sprawy, że jestem intruzem, a na moją wzmiankę, że jestem dobrym klientem od początku Getin Banku ale chyba odejdę,odparował: to niech pani się przenosi. Problem z kartą powtarza się dalej (boję się jej używać), spróbuję w innym oddziale, przynajmniej odzyskać utraconą kasę.
Data utworzenia: 1 kwietnia 2013, IP: 95.40.25.44
getin bank to najgorszy bank w Polsce. Oszukują tam na wszystkim; na lokatach, na kredytach, na fałszywych polisolokatach.
Data utworzenia: 11 marca 2014, IP: 78.8.0.2