Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Byłam w tym oddziale po raz pierwszy i bardzo negatywnie zaskoczył mnie sposób,w jaki klienci są obsługiwani - przy wysokiej ladzie, na stojąco, bez szansy skorzystania z jakiegokolwiek siedziska. Przestępowałam z nogi na nogę kilkanaście minut, zanim pani siedząca sobie wygodnie naprzeciwko, obsłużyła mnie. Nie wiem, jak sytuacja wygląda w innych oddziałach, lecz jeśli jest podobnie, to bardzo duży minus dla całego banku. Jest to żenujące, żeby nie rzec - poniżające - dla klienta, dzięki któremu bank funkcjonuje. .
Data utworzenia: 29 marca 2017, IP: 176.221.121.12