Nowe zasady dotyczące cookies.
Używamy plików cookies do zapewnienia Ci wygodnego korzystania z serwisu, gromadzenia danych analitycznych i statystycznych oraz wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji i przeglądanych treści.
Kontynuując przeglądanie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w powyższym celu przez nas (Kontomierz.pl sp. z o.o.) i naszych partnerów. Możesz zmienić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies,
w tym zablokować te pliki, w ustawieniach przeglądarki. W związku z korzystaniem z serwisu przetwarzamy również dane osobowe.
Zapoznaj się z
polityką prywatności Kontomierz.pl, aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i plikach cookies.
Obsługa i fachowość na poziomie poniżej dna. Przed świętami Bożego Narodzenia, chciałem za pośrednictwem oddziału I na Dmowskiego 27, załatwić sprawę wypłaty środków ze SKOK Wołomin - gwarantowanych przez BFG. Pani w średnim wieku, dwojga nazwisk z okienka obsługującego klientów indywidualnych - do której zwróciłem się z tą sprawą - próbowała wcisnąć mi "kit", że aby otrzymać pieniądze z BFG - muszę otworzyć u nich konto !!!. Jej zdaniem, jest ono niezbędne aby - na to konto - PKO BP mógł przelać pieniądze z BFG. Na moją uwagę, że żadnego konta u nich otwierać nie będę i w takim razie proszę o wypłatę pieniędzy w kasie, nastąpiła próba wciśnięcia mi kolejnego "kitu" - że w tym przypadku również muszę mieć u nich konto, aby pobrać pieniądze z kasy !!!. Na moje głośno wyrażone zdziwienie, Pani spuściła z tonu i powiedziała, że wypłatę trzeba awizować - i w dniu w którym byłem w banku sprawy nie załatwię. Następnie poinformowała mnie, że pieniądze muszę zamówić w pierwszym okienku kasowym. W związku z tym, że do okienka stało kilkanaście osób - oraz mając na uwadze, że nie lubię jak ktoś "bezczelnie" próbuje wcisnąć mi "kit" - opuściłem niekompetentny oddział I na Dmowskiego i udałem się do oddziału II na al. Niepodległości 55. I tu bardzo pozytywne zaskoczenie, sprawę załatwiłem szybko i sprawnie. Wszystko trwało 15, może 20 minut, podałem konto na które chcę otrzymać przelew i wyszedłem. z oddziału. Po 10 minutach otrzymałem - z oddziału II - telefoniczną informację, że przelew poszedł. I to uważam za należyte załatwienie sprawy - najwyższe uznanie dla Pań w II oddziale na al. Niepodległości 55.. Reasumując, obsługę w oddziale I na Dmowskiego - w przeciwieństwie do oddziału II na al. Niepodległości - uważam za całkowicie niekompetentną. Osobiście - oddział I na ul. Dmowskiego będę omijał szerokim łukiem. sędzia dred.
Data utworzenia: 2 stycznia 2015, IP: 109.95.202.117
Bardzo miła i fachowa obsługa klienta widać że,pani Joanna M.pracuje z pasją a nie za karę serdeczne polecam oddział numer 1 na Dmowskiego
Data utworzenia: 11 marca 2021, IP: 94.254.185.188
Stronnicza ta opinia...
Data utworzenia: 25 września 2021, IP: 5.184.233.231
Uważam że wszystkie Panie pracują z pasją
Data utworzenia: 25 września 2021, IP: 5.184.233.231
W tym oddziale od kilku lat zmniejsza się poziom jakości obsługi klienta. To prawdopodobnie wynika z faktu, że na miejsce kompetentnych pracowników poztrudniano popleczników PIS.
Data utworzenia: 24 marca 2022, IP: 5.184.253.9